Pareix ser que despres d’haver intentat liquidar el “plus Transport” als treballadors a base de mentides i amenaces, ara van i es queixen sobre el nivell d’absentisme laboral que tenen, això deurien haver-ho pensat abans de menysprear i maltractar els seus treballadors, lo que m’estranya és que el nivell d’absentisme no haja pujat encara més, amb tot el que han aguantat estos treballadors i havent-se deteriorat en gran manera la seua moral i motivació és un èxit que no es dispare encara més.
Desembre 13, 2007 a les 4:14 pm |
A quins treballadors es referiran amb el nivell d’absentisme laboral actual, al departament medic o al departament de RRHH ?
Desembre 13, 2007 a les 4:14 pm |
les anades i vingudes de campana, David torero i el chino de olleria (Antoniet per als amics que no te, clar) a la Pacheca-bar, les eixides del pájaro (Eugenio per qui no ho sapiga, que será ningú segurament)a vore les obres de la seua mansió al pareixer acabada i la rebuda de obrers i demés persones relatcionades amb l´obra a banda de altres temes personals…….¿son considerades absentismes ó cel profesional?
Con diría Ricardet quant no está al seu lloc de treball…(mes vegades de les que está en realitat fent els seus deures)….. “vuelvo en cinco minutos”
Que desidia de casa quant els lladres son els que tenen les claus de la llar
Desembre 13, 2007 a les 4:29 pm |
Però que ignorant eres, que no saps que estos són “de la casa”, i que per a estos cap ovbiar tota obligació,
El que em pregunte jo és, ¿ si estos són “de la casa” els altres treballadors als quals si que se’ns exigix totes les nostres obligacions d’on som ?
Deixe la pregunta en l’aire per si algú vol Aclarir-m’ho.
Desembre 16, 2007 a les 9:16 pm |
Como os pasais jajajajaja, lastima que no os atrevais a dejar vuestro nombre, eh gus? jejejeje, cobardes, fistros, pecadores.
Desembre 17, 2007 a les 12:53 pm |
alguna cosa de ´les què s’han dit són mentires ?
Per que tens tant interés en què s’identifique a les persones que diuen veritats ?
Este blog és un espai lliure i independent i només es moderaran comentaris que falten a la veritat.
Pel que fa a això de covards, estic preparant un articule en el qual es descriuran qui son els covards, mamons, llepaculs i esquirols que tenim pululant al nostre voltant.
Desembre 17, 2007 a les 12:56 pm |
huy, que ganas tengo de verlo….
Desembre 17, 2007 a les 5:45 pm |
Els de la casa són aquells per posar un exemple que es lesionen fora de l’empresa com l’antoniet àries el xinés jugant al gol com els rics i el cap de RRHH li envia a la sepeyo
Sense eixir a preguntar als seus companys com se ua fet
És que potser tot lladre crega que són del seu convicció?
enguany companys no espereu caixa els senyorets se l’An gastat en dos mercédes
I en la super menjar d’empresa donen regna solta als porcs
Desembre 18, 2007 a les 12:30 am |
“cobaldes de la pradera Diu:
Desembre 16, 2007 a les 9:16 pm
Como os pasais jajajajaja, lastima que no os atrevais a dejar vuestro nombre, eh gus? jejejeje, cobardes, fistros, pecadores.”
Menos mal, por fin un español con cultura que escribe con concierto y acierto y además en lengua mater. Tienes razón aunque has sido demasiado benevolente, pero no te preocupes que yo te ayudo, no ibas a ser tú solo contra todos estos deslenguados que se nota de lejos que provienen de la educación pública y que además a mi parecer son más cortos que tu verdadero nombre de pila.
Como os pasáis (bonita frase y además de las que más repites) y es cierto que se pasan estos infelices pero de cortos al dejarse por nombrar a la mitad de los palmeros
a los que atribuyen con acierto los desmanes descritos.
Lástima que no dejen el nombre como has hecho tú mismo así todo esto tendría más guasa, cobardes por no tener pelotas de soltarlo unánimemente y a grito pelao cuando es un murmullo y una comidilla continua y popular, fistros no se si lo son mucho pero viendo el nivel intelectual y el currículum de otros mejor remunerados igual van sobrados de intelecto y la mayoría peca de buena gente y dejan pasar las vejaciones de la gente poco preparada que no sabe en que trabajamos ni le importa y nos arenga con sus sandeces y sus malas formas propias de la falta de formación de la que proceden.
Un gran saludo y sigue así, con comentarios someros y cargados de conciencia… y apuntales a estos infelices que el mercado del martes y el viernes y el bar de L´ortissa también entran en el tour de los líberos.
Desembre 18, 2007 a les 8:17 pm |
Ehhhhh, alto, alto, que no “s´escarote el galliner”, que yo no he pretendido ofender a nadie y nadie, repito, nadie, me tiene que decir a mi quien es quien en esa empresa, y menos tu, tenoman, que yo no he dicho tanto, si estais picados con algo o con alguien no lo pageis conmigo, que ese no es mi problema y si tan jodidos estais ahi trabajando mañana por la mañana vais al departamente de rrhh y pedis el finiquito, porque que yo sepa, a nadie tienen atado a una cadena a un maquina de rafia, ni a un telar, ni a una plastificadora. Y por ultimo un consejo si me lo aceptais, pensad por vosotros mismos y pasad de quien dicen que os representan, porque hay que joderse lo que os habeis lucido.
P.D. En cuanto a ti, fistro, agradezco tus palabras, pero permiteme que deje tu opinion en cuarentena porque a la hora que se escribe el mensaje es hora de entrar a trabajar , no vaya a ser que seas ese que llaman el chino.
Desembre 18, 2007 a les 9:05 pm |
hui si que ha hagut absentisme laboral pero multitudinari perque els “treballaos VIP” sen han anat de dinar (meyns els ******** ***** ****** * ******* ****) amb els diners del nostre plus transport y a eixos no els demanen justificant ni res. P.D.En el water tambe hi ha absentisme de paper pa cagar.
Pelacarrets, per favor no desqualifiques arbitrariament a la gent, el que no hagen invitat certes persones a un dinar no implica que siguen el que el tu els has anomenat, si no, pensa-ho bé i imagina’t els que hi hauria.
Desembre 19, 2007 a les 1:09 am |
“cobaldes de la pradera”, como veo que andas mas perdido que un cura en un prostíbulo voy a tratar de orientarte un poco:
1. Si en vez de decir cobardes hubieras dicho cobaldes, creo que tu parodia hubiese quedado mucho mejor.
2. En lo relativo a que “nadie me tiene que decir a mi quien es quien en esa empresa”, permíteme dudarlo, aunque sea un poquito, pero no te preocupes, eso puede tener solución, si de verdad quieres saber quien es quien en “esa” ( para mi esta ) empresa, las dudas que tengas puedes preguntarlas aquí en el blog y yo o cualquier compañero de los que si que sabemos “quien es quien en “esa” empresa” te podrá asesorar y despejar cualquier duda, o por lo menos, ya que dices saber tanto de la empresa podrás contrastar información.
3. Picados, personalmente yo no lo estoy con nadie de la empresa, simplemente he expresado mi sincera opinión acerca de un tema, si en el redactado de mi opinión crees que hay alguna falsedad o mentira, por favor dímelo, y lo debatimos tranquilamente como personas civilizadas, al fin y al cabo uno de los objetivos de este blog es ese el debate y la tertulia laboral.
4. Acerca de ir a pedir el finiquito, no se si recordarás ( con lo enterao que estás seguro que lo recuerdas ), que aún no hace un año tuvieron que cerrar el cupo a los trabajadores que querían causar baja voluntaria, por que si no se quedan más solos que Adán en el día de la madre, así es que por favor dinos cosas coherentes y no enredes al personal con demagogia barata, yo nunca me he quejado del trabajo, si te fijas en el titulo del blog sabrás por donde van los tiros.
5. sobre tu comentario de las cadenas, no digo yo que no haya algún perro que debiera ir con cadena, al fin y al cabo estos animales las suelen llevar, sobre todo cuando son peligrosos.
6. finalmente te doy toda la razón con tu comentario sobre nuestros representantes, y yo acepto encantado tu consejo de pasar de nuestros representantes, sobre todo de aquellos representantes que traicionan a sus compañeros conspirando contra ellos, mermando y limitando sus derechos, a estos traidores no deberíamos ni mirarlos a la cara, es una de las cosas más abominables que puede un ser humano hacer, traicionar a un compañero de trabajo, incluso perjudicándose a uno mismo, lamentable, tienes toda la razón.
de la posdata paso, seguro que hay alguien más preparado que yo para contestarte.
PD: Ja no vaig a postejar mes en castellà, o almenys ho intentaré, preferisc la llengua dels meus pares, encara que alguns no ho vegen igual.
Desembre 19, 2007 a les 1:11 am |
cobaldes de la pradera Diu:
De
sembre 18, 2007 a les 8:17 pm
nadie, me tiene que decir a mi quien es quien en esa empresa,
——- Claro que no, ¿quién lo pone en duda?
si tan jodidos estais ahi trabajando mañana por la mañana vais al departamente de rrhh y pedis el finiquito, porque que yo sepa, a nadie tienen atado a una cadena a un maquina de rafia, ni a un telar, ni a una plastificadora.
——- Creo que sabes que es la empresa líder en ceses voluntarias, por algo será, y seguro que no es bueno
Y por ultimo un consejo si me lo aceptais, pensad por vosotros mismos y pasad de quien dicen que os representan, porque hay que joderse lo que os habeis lucido.
——- Y por último un consejo si me lo aceptas, piensa que hay familias de cuatro y cinco miembros que viven con menos de mil euros al mes mientras hay quién gasta esa cantidad en energía eléctrica de su suelo irradiante y el único anhelo en su vida y su mayor quebranto es el modelo de coche que se comprará cuando se canse del actual, tal vez sea ese tipo de personas las que debieran representarnos o en su defecto alguno de los palmeros que ayer día 18 fueron de comida de Empresa (los empleados reales, no los ficticios que estaban trabajando) en horario de oficinas y esperan como niños la llegada del emisario con su cesta navideña a domicilio (a ver si se han lucido este año con los recortes de los sueldos de los empleados de producción y se ha podido incluir alguna botella más para los indigentes de 2995 euros mensuales)
Por último deja que piense que no eres …. , no sea que el chino te diga que no es yo y te atrevas ha hacer de Raphel y le adjudiques a cualquier tocapelotas lo que es mio en justicia.
Un saludete y un placer platicar contigo de cosas de interés general y si no sabes algo tú pregunta que si tengo la información no hay inconveniente en hacértela saber.
Desembre 23, 2007 a les 9:19 pm |
TENOMAN:
1º.-Cuando dije cobardes parodiaba a chiquito de la calzada y el lo dice asi, no cobaldes, creo que el chiquito a quien conoces debe de ser chino.
2º.-Yo se quien es quien en esa empresa, para eso no hace falta ser ningun enterao, tan solo con trabajar ahi es suficiente, se conocen a los que mandan, se conocen a los del absentismo laboral, que lo hay, joder si lo hay, se conocen a los que son siempre negatiffos, nunca positiffos y tambien se conocen perfectamente a toda esa gente (una pequeña mayoria, pero mayoria al fin y al cabo) que van a trabajar, a cumplir con su horario laboral y estarian muchisimo mejor si no fueran cuatro quejicas a amargarles el dia contandoles lo mal que estan y lo peor que les tratan.
3º.-Es cierto, tu no estan picado con nadie en especial de esa empresa, tu estas picado con la derecha fascista en general y en ese saco metes a todo el que tiene dinero, como ves, a ti tambien te conozco.
4º.-No te equivoques, cuando me refiero a ir a pedir el finiquito, solo quiero decir eso, el finiquito, no estoy hablando de ningun cambio sustancial ni nada por el estilo, cosa a la que tu si que te refieres, si tu el proximo dia 2 vas al departamente de rrhh y dices que te marchas, puedes estar seguro de que nadie te va poner ningun problema.
5º.-Muchos deberian de llevar cadenas, mas de los que tu imaginas.
6º.-Usar la palabra traidor para hablar del trabajo es un poco exagerado, no estamos en tiempo de guerra, eso ya paso, y aunque apoyes la ley de memoria historica, esto no tiene nada que ver, los representantes no son nada de los que los llamas, son gente que, uno por uno, todos tienen algo personal contra la empresa por algo que les ha hecho o al menos ellos asi lo creen, pero lo malo no es eso, lo malo es que os representan a todos y pintais un panorama que poco tiene que ver con la realidad.
y 7º y ultimo.- me parece increible que en pleno siglo xxi haya gente que aun crea que la gente de pie de maquina tiene los mismos derechos que los jefes, eso, aparte de demagogia barata, es una estupidez, en todas las empresas del mundo, sean de 5 o 5000 trabajadores, hay gente que esta 8 horas currando y hay otra gente que tiene “ciertas libertades”, pero eso es asi aqui y en bielorrusia.
P.D. Yo seguire escribiendo en castellano porque es la lengua oficial de mi pais y porque se seguro que mis padres (y los tuyos) tambien la entienden.
Desembre 24, 2007 a les 12:41 am |
cobalde de la pradera
es nota que a tu no et van robar part del plus trasnport parles molt a la lleugera
al meu entendre la teua eres de la l’alifac que cobra bé per viure agenollat
esperant que se’n vaja el treballador pel seu compte per a així estalviar-se
el plus transport al no pagar-se’l a un altre nou
perquè els senyorets seguisquen amb el seu tren de vida i vosaltres
trans netejar-se la boca vos done el sobret
Desembre 24, 2007 a les 2:00 pm |
RAFIOLOGO,
a mi no me robaron nada, y a ti tampoco, lo regalasteis, era nuestro, era un puto derecho adquirido, nadie lo podia quitar, ni mucho menos robar, pero prefirieron zanjar el asunto por las buenas y asi nos hemos quedado, jodidos y cacareando.
A mi me importa una mierda (y perdon por la expresion) tu entender, no soy nada de lo que piensas, pero a mi entender tu eres de esos que van llamando a la gente lameculos y luego meneas el rabo como un perrito cuando eguenio o david te dicen algo bonito.
No estas agusto? coño, largate, la vida no termina en beniplast y tampoco creo que tu vocacion sea pasarte ocho hora delante de una maquina de rafia y pelando carretes, ahi que haces? acaso tienes miedo de no servir para nada mas? ahora hay trabajo, puedes hacer mil cosas, ya se que es muy comodo ir ahi ocho horitas, pelar media hora de carretes, hacer tres o cuatro cambiadas, hechar unos cuantos sacos de material y pasarte las restantes tres horas y media o cuatro quejandote a los demas de los bien que viven los de arriba y lo mal que lo pasas tu cuando llega final de mes, si, eso es mucho mejor que pasarte ocho putas horas trabajando sin poder casi ni hablar.
Tu mismo.
Desembre 24, 2007 a les 5:42 pm |
Es nota que peu coixeges intentes disfressar les teues paraules però se’t veu la cua
Des que esta estes Web l’empresa vos a llevat el boçal
Desembre 24, 2007 a les 6:55 pm |
si, lastima que nadie te lo ponga a ti, no dices mas que tonterias y chorradas, RAFIOLOGO CONTRA EL CAPITAL!!!!, jajajajajaja, son todos unos lameculos, rafiologo os librara del yugo del capitalismo, seguid a rafiologo, el es la verdad!!! lastima que esto sea anonimo porque estoy seguro que esta mañana estabas limpiando maquinas jajajajaa. A mi se me ve la cola? a ti si se te ve, a kilometros de distancia se te ve, mucho hablar mucho hablar, pero si alguno de los jefecillos frenara de repente tu lengua seria la primer que encontraria pegada a su culo. Feliz navidad.
Desembre 26, 2007 a les 10:46 pm |
Per a “cobaLdes de la pradera”:
1. Això de covards no ho Deia per chiquito de la calzada, ni em referia a cap xinés, ho deia pel teu nom, a no ser que sigues tan curtet que encara no t’hages donat cuen que el teu nom és “cobaLdes de la pradera” i no “cobardes de la pradera”.
2. Una pregunta, treballes en l’empresa o et passeges amb les mans en la butxaca sense saber que fer, ni a on anar ? per que de la forma que parles no crec que treballes en la mateixa empresa.
3. pots explicar-te per que creus que estic picat amb tots els que tenen diners ?, el dia que et dónes cuent que hi ha moltíssimes coses mes importants que els diners, possiblement guanyaràs en qualitat de vida, d’els feixistes no vullc fer cap comentari, eixos per a mi són porqueria, que no mereixen la meua menció.
4.Estic segur que mes d’un s’an portaria una alegria si el dia dos anara a demanar el finiquito, però et puc assegurar que això de moment no passarà, el dia que faça això serà per que a mi m’interesse i pots estar segur que no serà tan barat.
5. No et faces una altra vegada el Rapel, com saps tu els que jo imagine que deurien portar cadenes ?.
6. L’adjectiu traïdor no s’utilitza exclusivament per a qualificar certes accions en època de guerra, encara que tots sabem, ja que ho menciones, els que van ser els traïdors a la democràcia al nostre país, per si no ho saps, t’ho vaig a dir amb sinònims el que significa l’adjectiu traïdor:
Traïdor = deslleial, infidel, traïdorenc, fals, judes.
Crec que aniras donante compte de tot el que significa la paraula traïdor, i personalment crec que definix molt bé als dos subjectes de UGT, encara que jo els afegiria uns quants mes, com irresponsables, imprudents, inconscients, tarambanes, insensats, meninfot.
7.Com pots ser tan tarambana i confondre els drets dels treballadors amb les teues “certes llibertats” ?, els drets ens els hem guanyat els treballadors al llarg de molts anys de reivindicacions i dur sacrifici, algunes vegades inclús amb sang, les teues “certes llibertats” almenys les que veig jo, es guanyen amb llengua.
Pots escriure com vullgues, en este blog hi ha plena llibertat d’expressió, el valencià per si no ho saps també és llengua oficial del meu país, encara que a alguns els coste assimilar-ho.
Desembre 27, 2007 a les 3:46 pm |
Tenoman, cuidado, “tarambana”, huy huy huy, que eso parece un insulto. Bien, no importa, pero recuerda que tu empezaste.
Desembre 27, 2007 a les 4:11 pm |
Tens raó, tal vegada no he triat amb exactitud l’adjectiu que et definisca, tarambana ja que veig que no saps que significa t’ho dic jo, significa “persona alocada o de poco juicio”, a tu mes bé et definiria millor amb indocumentat o ignorant.
jo no he començat res, vas ser tu el que va començar a cridar covards a tots els visitants del blog, almenys hagueres pogut incloure’t en el mateix grup.
És una llàstima si tan segur estás sobre el famós tema del plus transport, que en les innumerables assemblees que es van fer en el seu moment, no explicares el teu brillant raonament davant de tots els treballadors, perquè així sabérem tots el que es tènia que fer.
I no se per que tens tant interés en què els treballadors s’en vagen, et torne a recordar que encara no fa un any van haver de tancar la quota per a les baixes voluntàries, per por de quedar-se mes sols que Bush en el dia interncional de l’amic.
Un saludet, i jo sempre vaig en compte.
Desembre 27, 2007 a les 6:04 pm |
AIXI LO QUE HI HA SON MOLTS XIQUETS BAMBOLLA. QUE VIUEN A LA SEUA BAMBOLLA PER A QUE LA EALITAT NO ELS AFECTE.
Desembre 27, 2007 a les 6:07 pm |
EIXIU E INTENTEU PASAR TOTA LA FAMILIA UN PARELL DE MESOS EN 900 EUROS AL MES.
( I despres es sap mal que fages hores fora de la fabrica, com tenim uns sueldos tgan elevats)
Desembre 27, 2007 a les 7:37 pm |
Lo que da de sí este hilo, aprovecho para pedir al moder que amplíe el temario para poder postear en otros similares (situaciones dentro de la empresa) y a continuación recito para dar algunas ideas que me parecen interesantes a tratar, datos contrastables y ciertos por supuesto y sin ánimo de ofensa.
1º Las emanaciones de gases producto de la extrusión de materiales plásticos, solo paliadas por aspiradores situados lejos de los focos de emisión, sin supervisión ni mantenimiento cualificado ni planificado producen cristalización de residuos en las vías respiratorias y pulmones de los expuestos (solo tenéis que remitiros a un especialista y haceros las pruebas convenientes para que os lo confirme, huelga decir que las revisiones de la mutua contratada por la empresa son un mero trámite y no se realizan pruebas específicas al respecto). Y para que no me salga con ninguna sandez nadie os participo que tengo un informe que usaré en el momento y la forma que crea oportuna porque es referente a mi persona.
2º Adolece la empresa y carece de certificación de los medios productivos en su mayoría además de la susodicha en la instalación eléctrica.
3º El protocolo de actuación de los operarios sobre los mentados medios de producción (maquinaria) tiene lagunas importantes en las acciones que entrañan peligro para los mismos debido a que carecen de las protecciones que rigen la homologación y es mucho mejor atribuir las lesiones a una mala manipulación (absentismo…. se debe saber que para ejercer sobre los operarios medidas de presing antes se debe estar al corriente en todo lo que marca la legislación en materia de seguridad activa y pasiva, y en ningún caso infringir u omitir).
Podría seguir a colación de temas localizados y concretos pero como muestra me parece suficientemente ilustrativo.
No puedo dejar de citar comentarios grotescos como:
cobalde de la pradera Diu:
Desembre 24, 2007 a les 2:00 pm
ahi que haces? acaso tienes miedo de no servir para nada mas? ahora hay trabajo, puedes hacer mil cosas, ya se que es muy comodo ir ahi ocho horitas, pelar media hora de carretes, hacer tres o cuatro cambiadas, hechar unos cuantos sacos de material y pasarte las restantes tres horas y media o cuatro quejandote a los demas de los bien que viven los de arriba y lo mal que lo pasas tu cuando llega final de mes, si, eso es mucho mejor que pasarte ocho putas horas trabajando sin poder casi ni hablar.
-Sin comentarios amigo, te has lucido.¿Esto lo has discurrido tú solo? ¿tuviste una infancia feliz? ¿algún tipo de medicación regular?
¿Crees que ESTO no es faltar al respeto ????
cobaldes de la pradera Diu:
Desembre 23, 2007 a les 9:19 pm
7º y ultimo.- me parece increible que en pleno siglo xxi haya gente que aun crea que la gente de pie de maquina tiene los mismos derechos que los jefes, eso, aparte de demagogia barata, es una estupidez, en todas las empresas del mundo, sean de 5 o 5000 trabajadores, hay gente que esta 8 horas currando y hay otra gente que tiene “ciertas libertades”, pero eso es asi aqui y en bielorrusia.
– Me tomaré la licencia de decirte que la falta de respeto que demuestras en tu escrito anterior y en el presente y de la que hacen gala algunos de esos que mentas con “ciertas libertades” tal vez en Bielorrusia o en los mundos de Yupi en los que pareces vivir (apreciación personal) sean aceptados y acordes a la legislación pero aquí y ahora por desgracia para ti y para ellos solo os pueden acarrear quebraderos de cabeza, dinero y que os sonrojen la cara si la dignidad aún significa algo en vuestro vocabulario.
Y como soy de palabra fácil y de hechos acordes espero lo mismo de todos los contertulios, que seamos concretos, precisos, fieles a nosotros mismos y a la verdad y dejemos las demagogias para los que se llaman hombres y no lo son, jefes y se dejan dirigir por cualquiera, dan su palabra y padecen perdidas de memoria o dicen desconocer lo dicho.
Un saludete y a seguir con la cháchara sana
Desembre 28, 2007 a les 5:36 pm |
Que pasa fistro? corperativismo? mas vale que tuvieras esa solidaridad con tus compañeros y trabajaras al mismo ritmo que ellos, que estan “un poco” cansados de que siempre seas el ultimo a la hora de pelar carretes, de cambiar etc, etc…
Cumple con tu trabajo y dejate de chorradas que nadie te ha dado un titulo de seguridad e higiene en el trabajo, listillo.
Desembre 30, 2007 a les 7:06 pm |
Sin lugar a dudas ni de lejos algo que pueda ser veraz en tus escritos, pero eso importa poco, aunque claro titulación de seguridad e higiene, únicamente algún cursillo (me gusta saber de que hablo cuando lo hago) y por si tus imprecaciones como es habitual solo son un argumento para evadir lo expuesto en mi anterior intervención te digo que aunque no soy diplomado en seguridad vial se como todos o casi todos (a lo mejor te excluyes tu mismo) que el rojo en un semáforo te indica que debes detenerte…….. espero que no seas el último en enterarte de todas las negligencias u omisiones de seguridad, que las hay y muchas… preguntame
Desembre 30, 2007 a les 8:25 pm |
Negligencias muchas y entre ellas hacer que los trabajadores tengamos que compartir contigo 8 horas al dia. Tu sabes tan bien como yo que todo lo que digo es veraz, pero esto quedara entre nosotros. No tengo ningun interes en que nadie me crea, pero tu manera de escribir te delata, te gusta la verborrea y las palabras poco comunes, cosa que te da un cierto aire culto, pero no te equivoques, estas donde estas y has tocado techo. Eres uno de esos (demasiados en esa empresa) que si algun dia vais buscando trabajo hasta vuestro mejor amigo os dira: “pideme lo que quieras menos trabajo”, es un pena pero es asi.
Desembre 30, 2007 a les 10:41 pm |
cobalde de la pradera Diu:
Desembre 24, 2007 a les 2:00 pm
ya se que es muy comodo ir ahi ocho horitas, pelar media hora de carretes, hacer tres o cuatro cambiadas, hechar unos cuantos sacos de material
cobalde de la pradera Diu:
Desembre 28, 2007 a les 5:36 pm
Que pasa fistro? corperativismo? mas vale que tuvieras esa solidaridad con tus compañeros y trabajaras al mismo ritmo que ellos, que estan “un poco” cansados de que siempre seas el ultimo a la hora de pelar carretes, de cambiar etc, etc…
Cumple con tu trabajo y dejate de chorradas que nadie te ha dado un titulo de seguridad e higiene en el trabajo, listillo.
cobaldes de la pradera Diu:
Desembre 30, 2007 a les 8:25 pm
Negligencias muchas y entre ellas hacer que los trabajadores tengamos que compartir contigo 8 horas al dia.
has tocado techo. Eres uno de esos (demasiados en esa empresa) que si algun dia vais buscando trabajo hasta vuestro mejor amigo os dira: “pideme lo que quieras menos trabajo”, es un pena pero es asi.
Palabras sabias…. “todos somos galantes de nuestros actos y como no, nuestras palabras” …. por eso te eximo de sentir lástima de nadie que no sea de ti mismo por aventurar lo que no sabes, por juzgar a la gente que según tú va a pasar el tiempo al trabajo a “esa” empresa como dices, y por creer que pueda compartir con alguien que escribe cosas como las tuyas, cualquier momento que no sea desagradable también para mí…. y claro como ya aventuras quién soy solo falta que me digas quién eres tú ya que crees que esto debería llevar nombre de autor. Sin duda alguna serás una persona eficiente, ejemplar en sus cometidos y mucho más instruida e inteligente que este que pierde su tiempo en dibagaciones. Creo que tus intervenciones te darán el puesto que mereces y el afecto seguro de aquellos que te conozcan…. y recuerda que todo.. absolutamente todo lo que escrito queda con este nick es incontestable, cierto 100 x 100 y que no hay ningún problema en demostrarlo documentalmente, no son apreciaciones personales sino datos concretos..y sobre todo meramente funcionales dentro del ámbito laboral.
Un saludete rapaz
Desembre 31, 2007 a les 11:54 am |
Me aburres.
Desembre 31, 2007 a les 4:07 pm |
Seria lamentable que tot açò que diu fistro fora cert en una empresa que presumix de tindre certificats ISO, però més lamentable seria, inclús preocupant, que sent cert, els representants dels treballadors ho deixen passar sense més.
“” 1º Las emanaciones de gases producto de la extrusión de materiales plásticos, solo paliadas por aspiradores situados lejos de los focos de emisión, sin supervisión ni mantenimiento cualificado ni planificado producen cristalización de residuos en las vías respiratorias y pulmones de los expuestos (solo tenéis que remitiros a un especialista y haceros las pruebas convenientes para que os lo confirme, huelga decir que las revisiones de la mutua contratada por la empresa son un mero trámite y no se realizan pruebas específicas al respecto). Y para que no me salga con ninguna sandez nadie os participo que tengo un informe que usaré en el momento y la forma que crea oportuna porque es referente a mi persona.
2º Adolece la empresa y carece de certificación de los medios productivos en su mayoría además de la susodicha en la instalación eléctrica.
3º El protocolo de actuación de los operarios sobre los mentados medios de producción (maquinaria) tiene lagunas importantes en las acciones que entrañan peligro para los mismos debido a que carecen de las protecciones que rigen la homologación y es mucho mejor atribuir las lesiones a una mala manipulación (absentismo…. se debe saber que para ejercer sobre los operarios medidas de presing antes se debe estar al corriente en todo lo que marca la legislación en materia de seguridad activa y pasiva, y en ningún caso infringir u omitir).”"
Març 10, 2009 a les 10:19 am |
tenoman tens molt poca vergonya criticant als vostres representants , el que no dius és tota la veritat com que has renunciat a estar ahí dins. el que passa és que molllltttt criticar però a l´hora de mullar-se ixes pes pates correns.
Març 26, 2009 a les 11:16 am |
solsolet, perdona’m per no haver pogut atendre’t abans, però clar si fas els teus comentaris en posts de fa dos anys d’antiguitat per a mi és més difícil localitzar-los, et recomane que les opinions que vullgues expressar ho faces en entrades recents així tindràs més possibilitats de que te llija més gent.
En primer lloc vull dir-te que des del primer moment en què “Los señores de los lunes al sol” van ser elegits per a “representar” i “defendre” els interessos dels treballadors devien tindre assumit que de no desenvolupar degudament la seua tasca podrien ser criticats pels que els havien votat, com naturalment passa en tot sistema democràtic; ara bé si tú açò ho veus com algo anormal, probablement tingues un greu problema d’interpretació de la democràcia.
En quant al segon tema que fas referència, com tú bé sabràs, en tots els aspectes de la vida hi ha diferents modes de fer les coses, per exemple; hi ha gent que es llava el cap amb xampú i altres al tindre més superfície cranial al descobert utilitza el Mistol, doncs bé, de la mateixa manera que hi ha gent que utilitza el càrrec de representant dels treballadors per a intentar per tots els mitjans exercir esta tasca el millor possible sempre pensant en el benefici dels seus representats, també hi han altres que s’aprofiten d’este càrrec utilitzant les hores sindicals de què disposen, per a realitzar qualsevol tipus de tasca domèstica, com pot ser arreplegar als xiquets de la guardería fer les seues compres etc,etc.
Tu a quin grup pertanys, al primer, del xampú i de defendre els drets dels treballadors o al segon del mistol i dels viatges a la guarderia ?
Un saludet.
Abril 25, 2009 a les 5:36 pm |
Jo esperant fora estic a poder entrar i seguem molts el que ho esten i no tendriem reparos en treballar a 800 euros el mes.Com t´ha quedat aixo?
Les paraules no omplin estomacs, ni paguen llum i aigua.
El temps aquell de la lluita de clases ha passat als llibres d´historia, ARA es la lluita per el menjar de cadascu i la seva prole. I en eixa lluita romanços CAP ni un.
Abril 25, 2009 a les 11:22 pm |
Trumantsert, mira el nom del blog i pot ser t’assabentes de que va tot aço.
un saludet.
Abril 26, 2009 a les 9:12 am |
Treball. Quin trebal? Si estan tancant tot en el ferro mes de mitja fabrica al carrer, per no dir que nomes quede que cuatre gats.
Dignitat? Quina si se pot saber? Encara no he vist cap sindicat que haja fet cap huelga general a este pais i nomes la han feta el camioners i llaurados i per cert a ostia neta la van acabar.
I no em taches de pepero que a estos no els puc vorer ni en pintura.
El que no t´asabentes de que va la cosa ets tu, aixo si estate tranquil que no m´asomare a on treballes tu per a demanar feina. Aixi per lo menys ja podras dormir tranquil, no et garanteixo que ho fagen altres sense cap tipus de escrupul i els diguen: “Lo que fa eixe, jo per 700 disabtes inclosos”.
De moment jo fora parat i tu treballant, un a dos veles i l´altre a pernil sencer. El que no s´entera per on van els tirs em supose que eres tu, pero tranquil que quan acaben l´any en 5 millons com jo altra cosa sonara i no sera la SIM o la tropical precisament.
Abril 26, 2009 a les 11:53 pm |
Segons tu la lluita pel menjar de cada u, es basa en anar a disputar-li el lloc de treball a un altre treballador, oferint els teus servicis més barat com si d’un mercat persa es tractara; que pena em dónes Trumansert, t’aconselle que veges la pel·lícula que recomana el comité en la seua pàgina web i vorás que és el que succeïx quan un treballador perd la seua dignitat.
Si, és veritat que estan tancant moltes empreses, però que insinues, que la culpa de la destrucció d’ocupació és dels treballadors ? Tal vegada si eixos pseudo empresaris s’hagueren preocupat menys en veure quin Mercedes es compraven, o en calcular cuants metres tindria la seua nova mansió, s’hagueren interessat més en preocupar-se per la seua empresa a estes hores no estaríem parlant d’esta sangría de llocs de treball.
Però estigues tranquil que jo no vaig a ratllar-te de pepero, encara que t’identifiques amb els mateixos arguments que ells, queixant-te que els sindicats no tiren als treballadors al carrer i que arribarem als 5 milions de parats; perquè els sindicats criden a les mobilitzacions només el govern hauria d’adoptar alguna de les receptes de l’anterior govern PPepero, que no eren altres que l’abaratiment de l’acomiadament, i el retall de prestacions socials dels treballadors, (si no saps a quin govern em referisc, es tracta d’aquell que abanderava una cosa xaparra i amb bigot el qual no va fer el servici militar però que li agradava participar en guerres il·legals).
salutacions I si trobes a la xiqueta de Rajoy ens avises.
Abril 27, 2009 a les 2:59 pm |
Crec que açi hi han que mesclen la politica en el treball.
La dignitat d´una persona comença per tindre treball i la RESPONSABILITAT comença per CUMPLIR totes 2 parts amb les seves obligacions.
LLig la constitucio en el tema treball i voras com te diu que efectivament tens dret al treball digne i ben renumerat i tambe tens l´obligacio de treballar.
Per mi un/a tio/a que sempre falta a la feïna, EIXE/A es mereix que el tiren al carrer i TAMBE l´empresari profitos i usurer que menyspreu la seguretat del treballador EIXE es mereix que el tanquen. El sindicat Te que velar per a evcitar abusos i per lo que veig ACI ni ESTAN, NI se els ESPERA amb la que cau. Si per dir aixo jo soc de dretes, nano quina vena portes als ulls.
Pero bé, que s´ha de esperar de personal que no veu o no vol vorer COM no fan cas del parats. Supose i si ho saps, ara t´ho dic de que ara van a primar als empresaris que enganxen gent que esta cobrant del paro, el que estan de més temps a dos veles. sindicats? Contant els billets de la subvenció estan. En quan als empresaris, cadascu fa dels seus diners el que vol i si no t´apanya la pelicula vesten al parais cubá o al xines.
Salutacions, la xiqueta tindra que ser la Heidi perque es veu que a tota hora no paraba de dir: niebla, niebla. I ja se sap la boira cega i no fa vorer.
Abril 27, 2009 a les 6:42 pm |
la paradoxal possició del sindicat es la mateixa que trumansert causa a aquells que intenten sofocar tota la mena de coses inconexes i contradictories que argumentas en la direcció que l´hi sembla a cada moment.
Planteja la possibilitat d´oferir-se més barat per a treballar festius (una idea de un xinés afincat a la factoria per cert i que está percibint més de 3000 e en nòmina)a continuació i per agravar més el cumul de tontades profereis que está al atur (i com tothom sap, passar les hores conectat a la ret i sufragar la factura de una conexió es l´actitud frecuent de estes persones que no tenen per pagar-se un entrepá (uqe no serás un infiltrat???? un de eixos de 3000 e que busquen el graduat escolar pensant que el seu dia l´aconseguiren??? Com no…un esser eixí d´inteligent la manpren amb els sindicats i otorga la potestat als usurers a fer dels seus guanys el que els rote… tots eixos que cobraben o més bé deduien impostos fent contrats basura, d´aprendizatge, contrats a minusvalits, creant falsos cursos de formació per la plantilla (cobrant eixò sí, uns diners per una falsetat documental, i clar está, apollats per ……com tú)..contrats de obra o servei..ctra..ctera que segur que t´amoines si acabe la llarga llista.
Si ets treballador, cosa que crec de sobra es fals o al menys no dels que suen al seu lloc de treball, eres la vergonya própia i ajena i si com crec eres un de eixos repartidors de cizanya al servei d´un ent superior a tú (un criat per que entengues)pots anar-hi amb la teua xaxara al paraís dels brufols. un besset i cuidat
Abril 27, 2009 a les 10:36 pm |
Que et sap mal que te diguen les veritats a la cara?
Ara que et molesta que jo puga tenir acces, no sabras que hi han ofertes barates de telefonia per este concepte i jo aprofito lo que me donen.
Inconexes, aixo es el mercat i si el mercat esta a la baixa tens que tirar a la baixa(T´AGRADE O NO T´AGRADE). AIXO no vol dir que jo vullga cobra 4 duros per el treball pero esclar supose que seras del sindicat i t´hauran estirat les orelles per asomarte i soltar tantes xorradetes juntes.
Es de recibo que hi hasguen dins de l´empresa gent que falta sovint al treball? Eixa clase de personal ningu el vol, si et sap mal que un PARAT te diga les veritats de que estes persones tenen que estar fora tu mateixa.
La fabrica no es una ONG, ahi es va a treballar. Ara tu mateixa te defineixes alhora de defensar a aquesta gent (la que falta sovint), ESCLAR jo els defensare en els seus drets PERO d´ahi a que se tinga que fer de Mare Teresa perdona pero no. Els contrats els fa l´empresa i no el treballador, aixo voldrien tots(ens posarien un supersou a tope de categoria, fixes i que rode la pilota valenciana).
Una pregunta si es que de veres eres del sindicat. PER que les sindicats cobren de l´estat (desconta les subvencions)? Aixo jo mai ho entendre al igual que els partits que tambe cobren de l´estat. No estic afiliat a cap partit i la gracia es que dels impostos de tots els tingam que pagar, mana ous la cosa.
De mentres, us espere vorer-vos el proper divendres lluint la pacancarteta i la bandereta. NO FALTEU” EH!
Més que res, per a vorer disabte la foto als diaris.
Salutacions.
Abril 28, 2009 a les 2:20 pm |
trumansert, que opines dels treballadors que roben i desfalquen al empresari per al cual treballen ?
Abril 28, 2009 a les 2:39 pm |
Depenen del cas, si hi han antecedens, els agravants i els atenuants, la direccio de l´empresa ja fara el que estime més oportu, crec jo que aixo ho entens.
Ah! ja tinc treball, dema firme el contrat i a la setmana que ve em pose ja a treballar. Vorem lo que dura la cosa. de moment per a un any ja a firmar i proroglable.
Abril 28, 2009 a les 4:16 pm |
el ser familia del empresari desfalcat, es atenuant o agravant ?
Enhorabona per el teu nou treball, ara sols falta que no vagen a oferirse al teu nou lloc de treball treballador en paro per 200 o 300 € menys.
Salutacions.
Abril 29, 2009 a les 1:07 pm |
Gracies pero referent a la teva pregunta el grau de consanguineitat no es atenuant ni agravant en el supost que tu dius ja que no te res a vorer amb el delicte comés.
Si es el cas de desfalc d´impostos, aixo crec jo ja que ahi hi ha algo, ja que els empresaris responen amb tots els bens presents i futurs davan la llei i quan se fan les inspeccions al familiars tambe els inclouen a la llista.
De totes maneres el que ho sabra més be sera un abogat o un que treballe en una gestoria depenen del cas i qui siga.
Salutacions.